Barbora.pl to więcej niż firma e-grocery. Wśród swoich klientów stara się promować m.in. zdrowe odżywianie, oszczędność pieniędzy i żywności oraz rodzinne wartości. Właśnie nawiązała długoterminową współpracę z dyplomowaną dietetyczką Magdaleną Jarzynką-Jendrzejewską.
Prywatnie Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska to mama dwójki dzieci i wielbicielka kulinarnych podróży. Zawodowo od ponad 20 lat pracuje z pacjentami jako dietetyczka oraz współwłaścicielka poradni Dietosfera. Ukończyła studia na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW, ze specjalizacją dietetyka, a ponadto posiada uprawnienia pedagogiczne. Specjalizuje się w dietoprofilaktyce i dietoterapii chorób cywilizacyjnych (tj. cukrzyca, insulinooporność, choroby układu krążenia, otyłość). Od wielu lat występuje w mediach jako ekspert żywieniowy, m.in. w telewizjach śniadaniowych i audycjach radiowych. Jest również autorką wielu książek i artykułów.
Dzięki współpracy z Barborą – firmą z Top 5 rankingu sklepów internetowych z żywnością – konsumenci będą mogli przeczytać dostosowane pod aktualne tematy eksperckie artykuły z zakresu wiedzy o prawidłowym odżywianiu, a na profilach społecznościowych Barbory otrzymać skondensowaną porcję wiedzy i porad, przygotowanych przez specjalistkę.
– Od początku działalności stawiamy na świeżość produktów, zdrowe odżywianie oraz komfort i wygodę naszych klientów. Rola Barbory nie kończy się jednak na dostarczeniu warzyw, owoców, artykułów spożywczych czy tych codziennego użytku. Chcemy wspierać naszych klientów w podejmowaniu świadomych wyborów oraz dostarczać wartościowych treści z zakresu zdrowego żywienia. Dlatego rozpoczęliśmy współpracę z Magdaleną Jarzynką-Jendrzejewską, ekspertem w tej dziedzinie, która będzie wspierać nas od strony merytorycznej. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca jest nieocenioną wartością dodaną do usługi zakupów online, a nasi klienci wiele na tym zyskają – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik Marketingu i PR, Barbora.pl.
Więcej informacji: www.barbora.pl
***
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce.
Spółkanależy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.
+ There are no comments
Add yours