Kancelaria CDZ Chajec i Wspólnicy zadba o czworonożnych pupili swoich pracowników

2 min read

Kancelaria CDZ Chajec i Wspólnicy jest jedną z pierwszych kancelarii prawniczych, która rozszerza wachlarz benefitów pracowniczych o pakiety weterynaryjne Pethelp.

Z nowego benefitu skorzysta od razu prawie połowa pracowników. Pakiet weterynaryjny zapewnia opiekę dla psów i kotów w ponad 450 placówkach w całej Polsce. Całoroczny pakiet weterynaryjny obejmuje m.in. wizyty, szczepienia, odrobaczanie, obcinanie pazurków, badania laboratoryjne, USG, RTG i czipowanie. Dodatkowo każdy otrzymuje budżet na preparaty przeciw kleszczom dla swojego czworonożnego przyjaciela.

Bardzo się cieszymy, że możemy zaproponować naszym pracownikom coś więcej niż standardowe już benefity pracownicze – mówi mec. Andrzej Chajec, Wspólnik Zarządzający kancelarią CDZ Chajec i Wspólnicy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne dla każdego posiadacza psa lub kota jest zapewnienie dobrej opieki weterynaryjnej dla swojego pupila. Staramy się reagować na potrzeby naszych pracowników, dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć dotychczasowy pakiet benefitów o pakiet weterynaryjny.

PETHELP to pakiety weterynaryjne w formie benefitu pracowniczego – pierwsze i jedyne takie rozwiązanie na polskim rynku, stworzone na wzór pakietów medycznych dla ludzi. W zakres pakietu wchodzą najważniejsze usługi weterynaryjne.

W tym miesiącu do grona pracodawców, którzy oferują swoim pracownikom pakiet weterynaryjny dla zwierząt dołączyła kancelaria CDZ Chajec i Wspólnicy. To pierwsza firma prawnicza w Polsce, która wprowadza pakiet weterynaryjny PETHELP w tak szerokim zakresie – mówi Sławomir Wiatr, CEO PETHELP. Z badań, które przeprowadziliśmy w czerwcu 2022 roku wynika, że aż 94 proc. osób spośród dwóch propozycji zatrudnienia, wybrałoby ofertę od firmy przyjaznej zwierzętom. Cieszymy się, że firmy dostrzegają potrzebę dbania o zdrowie nie tylko swoich pracowników, ale też ich czworonogów i grono pracodawców oferujących pakiet weterynaryjny sukcesywnie się powiększa.

Rynek zdrowotny w Polsce

Dzięki pandemii koronawirusa branża medyczna ogromnie zyskała na znaczeniu. Można powiedzieć, że sektor ten świetnie wykorzystał szansę, która się przed nim w tej niezwykle trudnej sytuacji pojawiła. To jednak nie koniec. Dziś przed branżą medyczną roztaczają się obecnie fantastyczne perspektywy. Sektor ten jest obecnie w fazie poważnych przemian, w coraz większym stopniu pojawiają się w jego ramach innowacje produktowe czy nowe technologie, co oczywiście jest bardzo korzystne dla inwestorów.

Wiele rozwiązań, które w czasie pandemii COVID-19 weszły na stałe do głównego nurtu w świecie medycyny, takich jak choćby teleporady, będą cały czas się rozwijać i zyskiwać na znaczeniu. Firmy dostarczające na rynek takie innowacyjne rozwiązania dla branży ochrony zdrowia mają zatem szansę na wysoki i stabilny wzrost w przyszłości.

Co więcej, nie wolno zapominać, że medycyna jest branżą, której potrzebuje każdy człowiek – bez względu na to, gdzie mieszka, ile ma lat, jakiej jest płci i jaki zawód wykonuje. Ten aspekt nigdy się nie zmieni i z tego powodu branża medyczna po prostu musi się ciągle rozwijać – zwłaszcza w sektorze prywatnym.

Powszechny dostęp do internetu sprawia, że wiele procesów przenosi się do świata cyfrowego. Coraz więcej Polaków wykorzystuje sieć do celów związanych ze zdrowiem. Cyfrowi pacjenci podchodzą do usług medycznych tak samo jak do wszystkich innych usług. Ich podróż (Patient Journey) często zaczyna się właśnie w sieci i to tam po raz pierwszy mają kontakt z konkretnymi placówkami medycznymi.

Aby przyciągnąć takie osoby, trzeba dotrzeć do nich w miejscach, w których są już obecni. Oznacza to konieczność zbadania ścieżek pacjentów (Patient Journey), identyfikacji ich problemów, zmapowania wszystkich punktów styku z placówką medyczną i wreszcie stworzenia strategii skoncentrowanej na doświadczeniach pacjentów.

Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom cyfrowych pacjentów, branża medyczna musi zatem zacząć korzystać z tych samych metod i narzędzi, których już od dawna używa się w e-commerce jak np.: 

  • narzędzia do marketing automation wspierające targetowanie,
  • portale internetowe dla różnych grup docelowych (pacjentów, partnerów),
  • aplikacje i platformy e-commerce do zakupu leków, akcesoriów medycznych, czy badań diagnostycznych,
  • prowadzenie komunikacji wielokanałowej,
  • testowanie nowych form generowania leadów jak webinary, newslettery, landing pages itp.,
  • narzędzia do badania satysfakcji pacjentów.

Rynek medyczny w Polsce jest wciąż nieskonsolidowany. Zazwyczaj silne oraz uznane centra medyczne posiadają tylko jedną lokalizację, nie korzystając tym samym z efektu skali działalności operacyjnej. Powoduje to także często u pacjentów konieczność dalekich podróży, jeśli chcą otrzymać najlepsze usługi. Co ciekawe, wyjątkiem od tej reguły jest choćby kardiologia, która na przestrzeni ostatnich lat została skonsolidowana przez jednego lokalnego gracza przy wsparciu funduszu private equity. Pokazuje to, że rynek medyczny w Polsce jest już gotowy na dalszą konsolidację w innych obszarach, takich jak na przykład ortopedia, okulistyka czy chirurgia.

W ostatnich latach coraz popularniejsza staje się zatem specjalizacja mniejszych jednostek w podstawowych usługach oraz “podłączenie się” pod większe jednostki, które w razie potrzeby świadczą pełen zakres specjalistycznych usług. Im mocniej ten trend się rozwija, tym więcej zyskują na tym większe jednostki – czyli te, które mogą skupić się na dalszych inwestycjach w infrastrukturę i sprzęt. Stwarza to potencjał do współpracy z prywatnymi inwestorami, choćby w roli dostawców sprzętu czy partnerów w zarządzaniu całymi oddziałami.

Może Ciebie zainteresować:

+ There are no comments

Add yours